Ξάνθη: Ανεγκέφαλος κατέβηκε στο ποτάμι, έβαλε φωτιά δίπλα από ξερά χόρτα και….εξαφανίστηκε
26/10/2025
Μάρτυρες ενός επικίνδυνου περιστατικού έγιναν όσοι απολάμβαναν τον καφέ τους το μεσημέρι της Κυριακής σε ξενοδοχείο στο 4ο χιλ Ξάνθης -Σταυρούπολης.
Συγκεκριμένα ένας ηλικιωμένος που καθόταν με παρέα στον εξωτερικό χώρο του ξενοδοχείου, κατέβηκε κάτω στο ποτάμι, άδειασε ότι περιττό είχε μέσα από μια σακούλα ( βιβλία, μπαταρίες κ.α) και αφού τα περιέλουσε με πετρέλαιο, τα έβαλε φωτιά και εξαφανίστηκε.
Πελάτες που καθόταν στον ίδιο χώρο ξαφνικά είδαν καπνό να έρχεται από τις όχθες του ποταμού και αφού κινήθηκαν προς το σημείο, είδαν να έχει δημιουργηθεί μια εστία φωτιάς με αρκετή φλόγα, δίπλα ακριβώς από θάμνους με ξερά χόρτα.
Αμέσως κινητοποιήθηκαν και με κουβάδες έσβησαν την φωτιά πριν γίνει επικίνδυνη και έχουμε δυσάρεστα γεγονότα ενώ ο ηλικιωμένος είχε πάρει την παρέα του και απλά πήγε σπίτι του.