Ένα θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη στην Ξάνθη, όπου εντοπίστηκε νεκρό ένα νεογέννητο σε εγκαταλελειμμένο σπίτι σε οικισμό της περιοχής.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε η ΕΡΤ, συνελήφθη η μητέρα του βρέφους για έκθεση σε κίνδυνο.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες πληροφορίες για την αιτία θανάτου του νεογέννητου, με τις Αρχές να έχουν παραγγείλει τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής ώστε να πέσει φως στην υπόθεση και να διαπιστωθεί εάν το βρέφος γεννήθηκε νεκρό ή συνέβη κάτι μετά τον τοκετό.
Tagged as slider
Συντάκτης
Super 88
Μπορεί επίσης να σας αρέσουν
Συνεχίστε να διαβάζετε